Психологічна характеристика учбової діяльності, її структура В загальній теорії вчення, основи якого, як відмічалось, були закладені Я.А.Каменським, І.Г.Песталоцци, А.Дистервегом, І.Гербертом, в нашій країні К.Д.Ушинським, П.Ф.Каптеревим, С.Т.Шацким, П.П.,Нечаєвим, М.Я.Басовим, П.П Блонським, Л.С.Виготським, Н.К.Крупською, А.С.Макаренко, а також видатними представниками вітчизняної та зарубіжної педагогічної психології середини 20 століття (Д.Б.Ельконін, В.В.Давидов, І.Лінгарт, І.Лімер та інші), сформувалась, власне, психологічна теорія учбової діяльності, яка являється науковим пріоритетом Росії. Її основоположники - Д.Б.Ельконін, В.В.Давидов, А.К.Маркова, П.Я.Гальперін, Н.Ф.Тализіна та інші (в світовому контексті теорії діяльності, психологічні основи якої були закладені працями Л.С.Виготського, С.Л.Рубінштейна, а конкретний зміст сформульовано О.М.Леонтьєвим) поставили нову проблему в теорії навчан
...
Читать дальше »