Психология
Понедельник, 06.05.2024, 09:24
Приветствую Вас Гость | RSS
 
Главная РегистрацияВход
Меню сайта
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 57
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Форма входа
Главная » 2011 » Май » 14

Психологічна характеристика учбової діяльності, її структура В загальній теорії вчення, основи якого, як відмічалось, були закладені Я.А.Каменським, І.Г.Песталоцци, А.Дистервегом, І.Гербертом, в нашій країні К.Д.Ушинським, П.Ф.Каптеревим, С.Т.Шацким, П.П.,Нечаєвим, М.Я.Басовим, П.П Блонським, Л.С.Виготським, Н.К.Крупською, А.С.Макаренко, а також видатними представниками вітчизняної та зарубіжної педагогічної психології середини 20 століття (Д.Б.Ельконін, В.В.Давидов, І.Лінгарт, І.Лімер та інші), сформувалась, власне, психологічна теорія учбової діяльності, яка являється науковим пріоритетом Росії. Її основоположники - Д.Б.Ельконін, В.В.Давидов, А.К.Маркова, П.Я.Гальперін, Н.Ф.Тализіна та інші (в світовому контексті теорії діяльності, психологічні основи якої були закладені працями Л.С.Виготського, С.Л.Рубінштейна, а конкретний зміст сформульовано О.М.Леонтьєвим) поставили нову проблему в теорії навчан ... Читать дальше »

Просмотров: 7434 | Добавил: 007 | Дата: 14.05.2011 | Комментарии (2)

Самые популярные сайты
  • Психологическая Библиотека
  • Футбольные Новости
  • Поиск Работы
  • СПРАВОЧНИК
  • Инструкции для uCoz
  • Поиск
    Календарь
    «  Май 2011  »
    ПнВтСрЧтПтСбВс
          1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    3031
    Архив записей
    Copyright MyCorp © 2024